Просмотр по ключевому слову концепція інноваційного маркетингу


Показаны результаты 1 - 12 из 12
Год выпуска Название Автор(ы) Тип Просмотров Загружено
2009 Алгоритм вибору концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 2356255 2584617
2008 Аналіз складових елементів концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 3954734 4197148
2010 Впровадження концепції інноваційного маркетингу в діяльність промислових підприємств Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 226456475 157540823
2008 Економічні проблеми стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 1604503 2475408
2007 Концепція інноваційного маркетингу – провідна концепція сьогодення Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1734856 1905671
2012 Обгрунтування маркетингових інноваційних рішень на промислових підприємствах Hryshchenko, Olena Fedorivna Synopsis 36455211 78952302
2012 Обгрунтування маркетингових інноваційних рішень на промислових підприємствах Hryshchenko, Olena Fedorivna PhD Thesis 1113006957 831050620
2007 Обґрунтування доцільності виокремлення концепції інноваційного маркетингу на основі категорії «потреби» Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 10979411 12293708
2008 Проблеми інноваційної діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки в умовах адаптації до СОТ Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 625186100 724072645
2009 Система управління підприємством у руслі концепції інноваційного маркетингу Illiashenko, Nataliia Serhiivna Conference Papers 1776097 1462961
2009 Формування організаційно-економічних засад інноваційного маркетингу на промислових підприємствах Illiashenko, Nataliia Serhiivna Synopsis -2123949391 351681055
2009 Шляхи стабілізації діяльності вітчизняних підприємств-виробників побутової техніки Illiashenko, Nataliia Serhiivna Article 3080321 3148865